wtorek, 7 sierpnia 2012

Special Note ! : ) : *


dzisiaj obchodzę z Kate, czyli ważoone, czyli my sistah 1 rok poznania się : D rok temu poznałyśmy swoje imiona, naszych chłopaków z BTR, których do dzis kochamy bez opamiętania [ Carlos i Kendall ] X D nasze wielogodzinne rozmowy na gg .. i to takie .. nietypowe .. nie ? ważoone sistah .. ? X D nie zdradzamy .. bo tak jak napisałam w tamtym rozdziale : sprawa państwowa X DDD będziemy musiały was pozabijać wszystkich jakbyście się dowiedzieli .. PEW PEW PEW ! X DDDD LEGNIECIE JAK GOŁY MIKOŁAJ OD WAŻOONE ! ! X DDD ale jedno możecie wiedzieć, coś co było tajemnicą ; DD jak wprowadziłyśmy ' ważoone ' w życie .. X DDDD rozmawiałyśmy o The Wanted i wtedy najnowszej piosence : Warzone X DDD

ja : , mam coś fajnego do powiedzenia X D
Kate : co ? X DDDja : , uwielbiam TheWanted i lubię Demi : DKate : ja tak samo X DDDDja : <33 uwielbiam Who's That Boy i Skyscraper <33Kate : super X DDDDDDDDja : , i uwieelbiam Warzone X DD a ja tak za pierwszym widzę ten tytuł i Ważone ? ! WTF X DDDD a potem .. aaa ! WarZone X DDDKate : ja tak samo X DDD nie mogę z tego tytułu  : DDDDDDDDja : X DDD nie jj jedna X DDD, Ważone X DDDKate : , ważone X DDDDDDDDDja : , jee X DDD WAŻOONE X DDDKate : , ważone rządzi X DDDDDDDD
ja : , jeaa x DDD ważone rulees, baby ; D


no i tak to było ; D teraz będzie kolejna rocznica, ważoone : DD 22 sierpnia bd 4 miesiące z ' ważoone ' : DDD i urodziny mojej bff co kocha Gusttavo Limę X DDD o raany X D i te nasze wyobraźnie, że z chłopakami mieszkamy : D X DDD i te niegrzeczne rozmówki .. X DDDD

ja : , Carlos do mn przyjechał .. nie ? X DDDD oł gaad X DDDD no i się pocałowaliśmy no i .. wylądowaliśmy w moim pokoju ii .. on zdjął koszulkę .. <3 X DDDDDD

Kate : myślałam, że zdjął coś innego . x DDDD *_*

ja : X DDDDD gaad X DDDD ogarnij się Kate X DDDDDDDDDD

nie moge z tobą X D te wojny mężów [ Carlos vs. Kendall ] X DDD
/lekcja historii/
nauczyciel : uwaaga dzieci. dziś nauczymy się o Wojnach Mężów. otóż były 3 takie Wojny Mężów.
/pisze na tablicy/
Wojna#1 - Który jest bardziej sexi, czyli He's Sexy And I Know It.
Wojna#2 - Który ma piękniejszy głos ?
Wojna#3 - Który ma fajniejsze stopy ?
jedno dziecko : i który mąż wygrał ?
nauczyciej : amm.. no.. żaden..
dziecie : CO ?!
to jaranie się Open FM i wujkiem Chrisem : D <3 wild like Los Angeles . <3 bo my jesteśmy unnormal i ty to w szczególności X DDDD i twoja ciągła obsesja z horrorami.. X D Piła .. okropne .. X D nie wspominając o Scary Clown na yt O.o ja prawie nie wyszłam z pokoju, a ty się z tego śmiałaś jak unnormal .. O.o co mi wysłałaś Piłę, fragment z Chesterem z Linkin Park X DDD ' niuee, to nie jest straszne ' X DDD jaasne X DD jak to auto przejechało tą babę, wyrwało gębę temu gościowi i jeszcze do tego wbił drugiego gościa do ściany.. niue.. nie jest to straszne.. coś ty X DD już więcej nie obejrzę horroru X DDD i nasza pogawędka na temat Hawaii. serio skoczyłabym z tego klifu, jak w teledysku : D tylko z Carlos'em za rękę .. : 3 bez niego ? nigdy ! X DD ja wiem, ty też nie, ale nie zaprzeczasz, że chciałabyś mieć usta-usta od Kendall'a.. ? X DDD już się pogubiłam, czy to ty wiążesz Kendall'a do łóżka, czy on ciebię.. O.o X DDD a ja zaś chcę być przylepiona przez Carlos'a taśmą klejącą do łóżka.. my to mamy pragnienia.. serio.. X DDDD a pamiętasz, jak mi kiedyś wysłałaś refrem z ' Worldwide ' na dzwonek na telefon ? : D mówiłam ci ostatnio : D mam to na dzwonku nadal : DD : ** twoje robienie BranzoCarlos'a#1 . <33 posuł się trzy dni temu .. : cc ale zaraz sprawdze ile już go mam : DD amm .. tak . 15 listopad ! : D zaniedługo jego urodziny : DD ja nadal mam ten list co był w kopercie z nim i naklejką z Logim i Carlos'em X DDDD na starym kandelarzu mam tą naklejkę X DDD a ty mi rób tego BranzoCarlos'a#2 X DDD i BranzoKenlos'a X DDD na studia jedziemy do LA i wkradamy się do studia chłopaków X DDD już sie pytałam Domis, czy wie na jakiej ulicy oni je mają ale ona nie wie .. : c ALE MY SOBIE PORADZIMY : DDD oni wejdą do garderoby, a tu BUM PEW PEW PEW KAA BOOM ! Kate i Reach stoją podjarane przed nimi .. X DDDD oj straciliby głowy dla nas .. I STRACĄ, WAŻOONE SISTAH : D a z kąd się wzięło u nas to ' sistah ' ? X DD to proste X DD
Little Fan: Do you have fun making your show?
 Kendall: Of course, yeah!
 Little Fan: Where's Katie?
 Kendall: She's not here!
 Little Fan: Cooome on!
 Kendall: I know, right?
 Little Fan: Is she your real sister?
 Kendall: No, she's not my real sister. But you know what, I don't have any sisters so she might as well be.
 Carlos: I'm his real sister.
HAHA ! X DDD sistah /pstryka/ X DDD
najbardziej mnie rozbrajają nasze uzależnienia od różnych słów .. X DDDD awaria goni awarię .. X DDDD sól warzoona X DDD i nasza obsesja na punkcie Little Birds . <3 i to moje we włuuame : ' zacna dupa, milordzie .. ! ' X DDD a no właśnie ! włuuamy : DD nasze włuuamy rządzą X DDDD i obsesja na pkt Linkin Park X DDD nasze częste dołki życiowe i słuchanie ' Quiet Please ' .. ; p i moje odkrycie BTR Poland w kościele .. O.O a potem ci sami w Linkin Park [ dla wyjaśnienia Gemini Park ] X DDD i nasze śpiewanie jak Kendall i Carlos na koncercie : ' Whos lives in the pineaple under the sea ? Spongebob Squarepants ! ' X DDD Team Kenlos . <33 nasze bluzganie na Droke i tatuaże .. ; ) codzienne tweety do Kendall'a i Carlos'a X D nasze wrabianie się nawzajem ; DD twoje sprawdzanie koloru włosów w wikipedii X DDD nasza pierwsza rozmowa przez telefon we Włoszech w Monfalcone X DDDD ' musimy iśc do psychiatryka ' X DDDDD całe 10 minut mojego nawijania X DDDD zdałam pierwszy test zdany na piątkę ! X DDD i nasze darmowe sms-y, bo ja we Włoszech przez 3 dni X DDDD i mi pisałaś tweety kiedy byłam poza Polską X DDD kocham too ! X DDD za rok będzie to samo, pamiętaj X DDD nasza ciągła gra w Spadalca . <3 X DD nasze niegrzeczne hasła ; DDDD wieczne uzależnienie od ' Get U Home ' X DD <3 Warzoone, Get U Home i International Love : nasze soundtracki życiowe : DD  bo los chce żebyśmy przebyły dla nich połowę świata ' X D mój sen .. Carlos i ja w kuchni .. <33 ' nie dotykaj tego bo to gorące ' : DD i to na twoim starym blogu X D 1-h Konia Rafała < 33 X D szukanie stronki z niegrzecznymi imaginami z BTR X DDDDDD znalazłaś coś w 2 sekundy, co szukałam chyba 2 tygodnie X DDDDD
ty: byłam dzisiaj w Sferze i kupiłam sobie BTR X DD
ja: nie można sobie kupić BTR X DDD
ty: płytę czopku ! X DDDDDDD
i nasze ćwiczenie przed moim speakingiem X DDDDDD i moje szukanie klubów nocnych w LA po google X D ' mnie to teraz się wyświetlać będzie ! ' X DDDDDDD a my lejemy X DDDDDDD gadanie przez ask.fm X DDD
ja : , oni nas blokną, wiesz ważoone ? X DDD
Kate : , niue, czemu ? X DDD
ja : bo to jest aks.fm, a nie gadanie unnormalnych.idiot.com X DDD
ta fota X DDDDD Carlos: No, Kendall did not wear a condom! X DD
SUSZU JEDZIESZ ! X DDDDDD ja : ale tam nie ma nic, że on sobie śpiewa, a tu takie ŁAA czy coś ? X DDDD
budzę cię codziennie o 6 rano sms-ami żebyś weszła na coś komputeropodobnego, a ty zawsze : ' nogę mam w gipsie, no ! X DD ' X DDDD ale jesteśmy też bardzo kreatywne ; DD ustaliłyśmy, że ja jestem Ważoone Szekspir, a Kate to Ważoone Czesław X DDDD <3  i nasi rodzice : twoja agresywna matka i mój ojciec .. X DD i nasza obsesja na punkcie Spider Man'a i ' Oh No! ' : D X D wymienianie się fotkami X DDD gadanie gifami Kendall'a X DDD nasze planowanie ucieczki z domu X DDD DO LA ! X DDD nie wiem co dalej mówić, bo boję się, że nie wytrzymam i wybuchnę śmiechem a moja młodsza siostra jest w pokoju i śpi X DDDD no kurcze no, ważoone X D jesteśmy jak sistah w realu : D Kendall : ' he's my real sistah ' X DDD MY SISTAH : *** Z WAŻOONE ZAWSZE, WSZĘDZIE I O WSZYSTKIM : ***

1 komentarz:

  1. , hahaha ważoone X DD mogłam mojej przemowy nie usuwać X DDD chyba nie mam jej na kompie zapisanej.. hahaha ale mam ją jeszcze w telefonie X DD zapomniała kompletnie X DD jak będziesz jeszcze kiedyś chciała przeczytać to ci wyśle na gg x DD albo.. wstawię ci to zamiast kolejnego włama XDDD

    OdpowiedzUsuń